آشنایی بیش از ۷۸۰ هزار دانش آموز با طرح‌های شهرداری تبریز

پاشایی گفت: آموزش و پرورش استان با ظرفیت بیش از ۷۸۰ هزار نفر نوآموز و دانش آموز و با ۸ هزار مدرسه، و ۳ هزار کلاس درس آماده‌ اجرای طرح‌های هماهنگ با شهرداری تبریز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «جعفر پاشایی» امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر و شهدار تبریز اظهار داشت: مدارس تبریز پایلوت ارائه آموزش های شهروندی در سطح کشور شناخته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: مدارس استان آذربایجان شرقی بستر مناسبی برای همکاری با دستگاه‌های مختلف برای آموزش و فرهنگ سازی است.

وی از رویکرد جدید شهرداری و شورای اسلامی تبریز برای همکاری با دستگاه تعلیم و تربیت قدردانی کرد و افزود: آموزش و پرورش استان با ظرفیت بیش از ۷۸۰ هزار نفر نوآموز و دانش آموز و با ۸ هزار مدرسه، و ۳ هزار کلاس درس آماده‌ اجرای طرح‌های هماهنگ با شهرداری تبریز است.  

پاشایی ادامه داد: ابتکار شهرداری تبریز در ارائه آموزش‌های شهروندی در بستر مدارس اقدام مهمی بود که اکنون شهرداری‌های مختلف کشور به دنبال اجرای این کار هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به حضور ۱۰۰ شهردار مدرسه در سطح تبریز گفت: مدارس بهترین محل برای ارائه تمام آموزش‌های لازم در حوزه‌های مختلف است و این اداره کل آماده همکاری با دستگاه های مختلف است.

کد خبر 849777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha