سرویس دهی شرکت مخابرات در نمایشگاه بین المللی قرآن

خبرگزاری شبستان: بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن می توانند در ایام برگزاری این نمایشگاه از خدمات شرکت مخابرات تهران بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، شرکت مخابرات استان تهران ویژه بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قرآن تسهیلات خاصی را پیش بینی کرده است.

بنابراین گزارش، ثبت‌نام از بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن برای سرویس ارسال و دریافت پیامک از طریق تلفن ثابت از سوی شرکت مخابرات استان تهران صورت می‌گیرد. علاقه‌مندان بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن می‌توانند با راه‌اندازی سرویس ارسال پیامک در شبکه تلفنی ثابت ارسال و دریافت پیام از شبکه تلفن ثابت به ثابت، ثابت به سیار و بالعکس را دریافت کنند.


همچنین از طریق مراجعه به سایت www.tct.ir می‌توان با دانلود نرم‌افزار، ارسال پیامک، پیامک تلفن ثابت از طریق مودم و بدون نیاز به اینترنت به وسیله رایانه شخصی، تلفن ثابت یا همراه مخاطب پیامک ارسال کنند.


یکی دیگر از خدمات غرفه شرکت مخابرات استان تهران ارایه سرویس ارسال پیامک انبوه است. بازدیدکنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت www.asanak.ir ارسال پیام‌ها با شماره تلفن ثابت، متقاضی و یا هر شماره خاص دیگر با پیش‌شماره 021 از طریق اینترنت و با استفاده از صفحه‌ای که در اختیار مشترکین قرار می‌گیرند، انجام دهند.

 

طراحی کمپین برای مشتریان تجاری شرکت‌های کوچک، متوسط و همچنین کسب و کارهای تجاری خانگی طراحی شده است. ارائه محصولات ADSL با سرعت‌های تا 5 و تا 10 مگابیتی برای اولین بار، اختصاص مودم وایرلس رایگان، هزینه نصب رایگان تا 96 گیگابایت، حجم دانلود هزینه‌شده برای مشترکانی که قرارداد یکساله با شرکت تنظیم نمایند از دیگر خدمات ارائه شده در نمایشگاه قرآن است.هزینه‌ها به صورت پس‌پرداخت و از طریق قبوض تلفن ثابت از مشترکان دریافت می‌گردد. در صورت تمایل مشترک می‌تواند کل مبلغ را پیش‌پرداخت نماید.
پایان پیام/
 

کد خبر 382634

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha