برگزاری جشن میلاد منجی عالم بشریت درجوار بارگاه امامزادگان استان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان مرکزی از برگزاری جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت، حضرت مهدی(عج) در جوار بارگاه ملکوتی امامزادگان استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانه و تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: حرم مطهر امامزادگان استان مرکزی میزبان عاشقان و دوستداران اهل بیت(ع) در برگزاری جشن های نیمه شعبان هستند.
  

وی با اشاره به آمادگی 51 بقعه متبرکه این استان برای برگزاری مراسم نیمه شعبان افزود: جشن های اعیاد شعبانیه به صورت ویژه در بقاع شاخص با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار می شود.


مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با توجه به اینکه نیمه شعبان روز جمعه است ادامه داد: جشن نیمه شعبان در بعضی از بقاع در شب نیمه شعبان و بعضی بقاع در روز نیمه شعبان برگزار می شود.


حجت الاسلام عباسیان قرائت دعای ندبه در امامزادگان شاخص، دعوت از سخنرانان ومداحان، اجرای برنامه های فرهنگی، پرسش و پاسخ به شبهات و برپایی جشن و شادی، آذین بندی و برپایی جشن سرور را از جمله برنامه های این روز دانست.


وی همچنین از برپایی احیاء شب نیمه شعبان نیز خبر داد و بیان کرد: مراسم احیای شب نیمه شعبان نیز در بقاع متبرکه که آمادگی داشته باشند با حضور مردم برگزار خواهد شد.


پایان پیام/

کد خبر 374238

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha