کنگره ملی بی بی حکیمه (س) گامی در راستای معرفی حرم چهارم اهل بیت

خبرگزاری شبستان:فرماندار گچساران به برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه(س) در این شهرستان اشاره و افزود:برگزاری این کنگره گامی در شناساندن این حرم به عنوان حرم چهارم اهل بیت(ع) و همچنین معرفی و پیشرفت شهرستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، عبدالرحیم رحیمی، فرماندار شهرستان گچساران امروز (11 تیر)در گفت ‌و گو با خبرنگاران به برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه (س) در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای برگزاری این کنگره باید چهار کمیته در قالب تبلیغات و اطلاع ‌رسانی، مالی و پشتیبانی، اجرایی و علمی تشکیل و با سرعت بیشتری کارها را پیگیری کنند.

رحیمی افزود:برگزاری این کنگره ملی تکریم و بزرگداشت مقام حضرت بی ‌بی حکیمه (س) معرفی هر چه بیشتر این حرم مطهر را در پی دارد.

وی در ادامه با اشاره به این که نقش ائمه اطهار (ع) فقط در زمان خودشان محدود نمی ‌شود، بیان داشت: اثرات مثبت و مهم آن در همه شئونات زندگی جاری می‎شود.

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان گچساران برگزاری کنگره ملی بی بی حکیمه (س) را گامی مؤثر در راستای نقش ائمه در همه دوران ها دانست و اظهار داشت: برگزاری این کنگره گامی موثر در شناساندن این حرم به عنوان حرم چهارم اهل بیت(ع) و همچنین معرفی و پیشرفت شهرستان گچساران است.

 رحیمی با بیان این که حرم امامزادگان عامل پیوند و تحکیم فرهنگ تشیع است، گفت: برگزاری هر چه بهتر این کنگره موجب خارج شدن بی ‌بی حکیمه(س) از مهجوریت و رونق سیاحتی و زیارتی این حرم مطهر خواهد شد.

وی افزود: امامزاده بی‌بی حکیمه (س) از جمله امامزادگان شاخص در کهگیلویه و بویراحمد بوده که مورد توجه مسلمانان کشورهای عربی حوزه خلیج از جمله کویت، بحرین، امارات و عراق و ایران اسلامی قرار دارد.

فرماندار گچساران خواستار همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‎های استان در زمینه برگزاری مطلوب و با کیفیت این کنگره ملی شد.
 پایان پیام/

کد خبر 381859

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha