وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در روز جهانی قدس نمایان است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در روز جهانی قدس نمایان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام عباس هاشمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی و رئیس ستاد بزرگداشت روز قدس در استان (22 تیر) در مراسمی که به منظور برنامه ریزی روز قدس که در استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: روز جهانی قدس نماد وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است.


وی با تاکید بر حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس ، افزود: حضور گسترده ملت همیشه در صحنه استان مرکزی همگام با سایر مسلمانان جهان در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.


این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه روز قدس یادگاری از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است، ادامه داد: حضرت امام این روز را به منظور ترویج فرهنگ استکبار ستیزی، مقاومت و پایمردی مسلمان جهان نامگذاری کردند.

 

رئیس ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس در بخش دیگری از سخنان به موج بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز شاهد بیداری اسلامی در اقصی نقاط جهان هستیم که این نشان دهنده تحقق اندیشه های امام راحل(ره) در راستای مبارزه با استکبار در دنیا است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به توطئه های اخیر مستکبران و زورگویان اشاره کرد و گفت: متأسفانه هر سال با نزدیک شدن با روز قدس دسیسه‌های شیطانی صهیونیزم بین‌الملل سال به سال شدیدتر شده و شاهد کشتار حملات وحشیانه آنان و کشتار مردم بی دفاع هستیم.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در ادامه با بیان اینکه دشمنان اسلام در صدد فتنه افکنی در جهان هستند، ادامه داد: آنان با تفرقه افکنی و ترویج تفکرات غلط خود در صدد فتنه گری و بسط و گسترش افکار نادرست خویش در جهان هستند.


حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه سال گذشته مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس و راهپیمایی روز قدس در یکصد و 20 نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد، گفت: امید است امسال نیز همچون سنوات گذشته این مراسم با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی استان مرکزی برگزار شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: فضاسازی سطح شهر به مناسبت روز جهانی قدس، نصب بنر و پوستر، حضور گسترده دانش‌آموزان و برگزاری مسابقه عکاسی از جمله برنامه‌های روز جهانی قدس است.


پایان پیام/

کد خبر 385224

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha