نویسنده مناسب اکشن در سینما نداریم/ تا به حال فیلمنامه اکشن نخوانده‌ام

خبرگزاری شبستان: انصاری گفت: اگر بتوانیم از چالاکی بازیگران و ورزشکارانی که به عرصه بازیگری آمدند در فیلم‌هایمان استفاده کنیم، فیلم های زیباتری خواهیم داشت.

«امیراحمد انصاری» کارگردان سینما و تئاتر درباره حضور ورزشکاران در سینما و در پاسخ به سوال خبرنگار سینمایی شبستان در مورد اینکه چرا بازیگران و حتی ورزشکاران بازیگری که به سینما آمده‌اند در فیلم‌ها حرکات بدنی و فعالیت های ورزشی خاصی ندارند؟ آیا این موضوع به فیلمنامه یا عامل دیگری برمی‌گردد؟ گفت: واقعیت این است که اگر فیلمنامه ای را بخوانم و بتوانم از توانایی بازیگر در اکشن استفاده کنم این کار را انجام خواهم داد. البته برای من فرقی نمی کند که کار اکشن یا ملودرام بسازم بلکه داستان باید مرا جذب کند.

 

وی با تاکید بر اینکه در بخش اکشن سینمایی، نویسنده مناسب نداریم، بیان کرد: داستان های ما در اکشن کم می‌آید و فکر می‌کنیم فقط باید صحنه های اکشن داشته باشیم که بتوانیم فیلم‌های جذاب بسازیم. به همین دلیل است که منِ کارگردان تا به حال فیلمنامه اکشن نخواندم تا اینقدر خیالم جمع باشد که بگویم این کار را انجام خواهم داد.

 

کارگردان فیلم سینمایی «هاری» در ادامه با بیان اینکه می توان از صحنه های اکشن و با استفاده از توانایی بازیگر در این حوزه استفاده کرد، گفت: در فیلم «به فاصله یک نفس» که سال 90 آن را ساختم، بازیگر که حامد بهداد بود، صحنه های اکشن را بازی کرد. بنابراین اگر بتوانیم از چالاکی بازیگران و ورزشکارانی که به عرصه بازیگری آمدند استفاده کنیم، فیلم های زیباتری خواهیم داشت.

 

محمدصالح حجت الاسلامی

 

کد خبر 562235

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha