هنرمندان دوست ندارند فیلم پرجنب و جوش بسازند/ چشم‌مان را به روی   اکشن بسته‌ایم

خبرگزاری شبستان: تشکر گفت: هنرمندان ما دوست ندارند فیلم های پر تکاپو و اکشن بسازند و یا در فیلمنامه‌ صحنه‌ای از نرمش یا ورزش صبحگاهی به نمایش دربیاید.

«بهنام تشکر» بازیگر سینما و تلویزیون در پاسخ به سوال خبرنگار سینمایی شبستان درباره جایگاه ورزش و تحرک بدنی در آثار نمایشی، از آنجایی که نوع بازی‌های شما نشان می‌دهد همیشه آمادگی بدنی خوبی داشته‌اید، چگونه ارزیابی می‌کنید. آیا بازیگران توانایی لازم را ندارند یا این موضوع به کارگردانان یا نویسندگان برمی‌گردد؟ گفت: ما یا بلد نیستیم و امکانات ساخت نداریم یا دوست نداریم سینمای اکشن داشته باشیم. کار اکشن ساختن هزینه بالایی دارد و ممکن است که این هزینه را نداشته باشیم.

 

وی با اشاره به سینمای اکشن در هالیوود و آسیای شرقی، بیان کرد: ما در این حوزه چشم‌مان را بسته‌ایم و به نظرم هنرمندان ما دوست ندارند فیلم های پر تکاپو و اکشن بسازند و یا به مثابه فیلمنامه‌ای، بخواهند صحنه‌ای از نرمش یا ورزش صبحگاهی را به نمایش بگذارند.

 

بازیگر سریال «پادری» گفت: قرار بود در سریالی که کمی اکشن بود کار کنم و به همین دلیل دوره های بدنسازی را گذراندم و مربی پارکور گرفتم اما در نهایت نشد که در آن سریال بازی کنم.

 

وی در پاسخ به سوال شبستان مبنی بر اینکه برخی معتقدند بازیگران ما توانایی حرف زدن و اکشن همزمان را ندارند! اظهار کرد: این موضوع اشتباه است چراکه بازیگران ما این توانایی را دارند.

 

 

محمدصالح حجت الاسلامی

 

کد خبر 567521

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha