برای ساخت فیلم‌های آپارتمانی وارد سینما نشده‌ام/ استایل بازیگر در نقش اکشن مهم است

خبرگزاری شبستان: کارگردان فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» گفت: من برای ساخت فیلم های آپارتمانی به سینما وارد نشده ام و انگیزه های آدم ها برای انجام یک کار تفاوت دارد.

«ابوالقاسم طالبی» کارگردان تلویزیون و سینمای ایران در پاسخ به سوال خبرنگار سینمایی شبستان در مورد اینکه چرا در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی ما تحرک بدنی و تشویق مردم به ورزش کمرنگ است و همه فیلم ها آپارتمانی شده اند؟ آیا این موضوع به فیلمنامه، کارگردان، بازیگر یا عامل دیگری برمی‌گردد؟ گفت: صحنه‌های تعقیب و گریز در سینما هزینه دارد، همچنین باید استایل یک بازیگر به نقش تعقیب و گریزی و اکشن بخورد برای مثال در «یتیم خانه ایران» وقتی خواستیم بازیگری سوار بر اسب شود باید استایل سوار شدن به اسب به او بیاید.

 

وی خاطرنشان کرد: ساخت فیلم های آپارتمانی هم آسان است و هم کم خرج و البته مخاطب خود را دارد و فیلمساز به هدف خود می رسد.

 

طالبی درباره اینکه چرا خود از این گونه فیلم ها نمی سازد؟ گفت: چون من برای ساخت چنین فیلم هایی به سینما وارد نشده ام و انگیزه های آدم ها برای انجام یک کار تفاوت دارد؛ برای مثال کسی فروشگاهی راه اندازی می کند و دغدغه اش این است که غذا بفروشد و پول درآورد اما شخصی دیگر دغدغه سلامت مردم را در فروش غذا دارد و به همین دلیل موضوع فرق می کند و هزینه های خودش را می طلبد.

 

 

گفت‌وگو: آزاده فضلی

کد خبر 584608

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha