حضور ورزشی ورزشکاران در سینما بر روحیه مردم تاثیر دارد

خبرگزاری شبستان: خوردبین گفت: اگر روندی بر فیلم ها حاکم شود که ورزش و صحنه‌های پرتحرک و اکشن را در فیلمها به نمایش بگذارند قاعدتاً روی مردم تاثیر مثبت خواهد داشت.

«محمود خوردبین» سرپرست باشگاه پرسپولیس و بازیکن پیشکسوت فوتبال ایران در پاسخ به سوال خبرنگار سینمایی شبستان درباره حضور ورزشکاران در سینمای ایران و جایگاه ورزش در سینمای ایران گفت: تا جایی که می دانم تعداد ورزشکارانی که به عرصه بازیگری و سینما وارد شده اند، به تعداد انگشتان دو دست نمی رسد، اما ورزشکارانی چون مرحوم فردین، پژمان جمشیدی و علی انصاریان به بازیگری وارد شدند که ورود خوبی به این عرصه داشتند.

 

وی در پاسخ به سوال دیگر شبستان درباره تاثیر سینما بر ورزشکار شدن مردم و اینکه ورزشکاران در فیلمهایی حضور پیدا کنند که پیشینه ورزشی‌شان استفاده شود تاثیر بیشتری روی مردم دارد، نیز بیان کرد: اگر روندی بر فیلم ها حاکم شود که ورزش و صحنه‌های پرتحرک و اکشن را در فیلمها به نمایش بگذارند قاعدتاً روی مردم تاثیر مثبت خواهد داشت و در ورزشکار دوست و ورزشکار شدن آنها موثر خواهد بود.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این ارتباط پژمان جمشیدی در سریال «پژمان» از این نظر خوب ظاهر شد و امیدوارم که کارهای بعدی‌اش هم به همین منوال باشد اما علی انصاریان در فیلمهایی که حضور دارد، تحرک خاصی ندارد.

 

 

محمدصالح حجت الاسلامی

 

 

کد خبر 567542

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha