برگزاری دوره آموزشی تدبر در قرآن در ماه بهار قرآن

خبرگزاری شبستان: مدیر موسسه اصحاب الثقلین اراک از برگزاری دوره آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم به روش تدبر در قرآن خبر داد.

پیمان عین القضاتی، مدیر موسسه اصحاب الثقلین اراک ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان باماه بهار قرآن موسسه اصحاب الثقلین اراک اراک در نظر دارد این دوره آموزشی را در شهر اراک برگزار کند.


وی با اشاره به اینکه این دوره در سه سطح مقدماتی، متوسطه و تکمیلی برگزار می شود، افزود: دوره مقدماتی از اول ماه مبارک رمضان در 10 نقطه شهر اراک برگزار می شود.

 

مدیر موسسه اصحاب الثقلین اراک در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه این دوره به مدت 50 ساعت برگزار می شود، بیان کرد: شرکت کنندگان در طول سه ماه آموزش های لازم را فرا می گیرند.
 

عین القضاتی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم را از سوره مبارکه ناس تا سوه مبارکه فجر فرا می گیرند.

 

وی با بیان اینکه مدرسان این دوره مربیان قرآنی هستند که در دوره های برگزار شده توسط موسسه آموزش دیده اند، گفت: آموزش های این دوره از کتاب فهم زبان قرآن تالیف حمید محمدی است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت کنندگان پس از پایان دوره در آزمون جامع سازمان فعالیت های قرآنی کشور شرکت کرده و علاوه بر گواهینامه شرکت در دوره گواهینامه معتبر از سازمان نیز دریافت می کنند.
 

وی ادامه داد: افرادی که موفق به اخذ گواهینامه پایان دوره شوند در به دوره متوسطه و تکمیلی راه می یابند.
 

پایان پیام/

کد خبر 378229

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha