دعوت از رسانه های کهگیلویه و بویراحمد جهت پوشش خبری مطلوب کنگره ملی بی بی حکیمه (س)

خبرگزاری شبستان: مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد رسانه های مکتوب و مجازی استان را به پوشش خبری مناسب و مطلوب کنگره ملی بی بی حکیمه (سلام الله علیها) دعوت کرد.

رامین چرومی، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: نخستین کنگره عظیم و باشکوه حضرت بی بی حکیمه (سلام الله علیها) دختر بلافصل امام موسی بن جعفر (علیه السلام) و خواهر گرامی امام رضا (علیه السلام) به مدت 2 روز در شهرستان گچساران و در جواراین حرم مطهر برگزار می شود.

چرومی در ادامه از حضور حجت الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان مرکزی اوقاف و امور خیریه کشور در این کنگره ملی خبر داد و افزود: در این سفر حجت الاسلام احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی و جمعی از مسئولان سازمان حجت الاسلام محمدی را همراهی می کنند.

وی با بیان این که دیگر مسئولان کشوری و لشکری در این کنگره بزرگ و ملی حضور خواهند داشت، عنوان کرد: این کنگره ملی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری در دانشگاه آزاد گچساران و روز دوم در جوار حرم مطهر بی بی حکیمه (سلام الله علیها) برگزار می شود.

این مسئول اطلاع رسانی با اشاره به این که اداره کل اوقاف استان به عنوان کمیته تبلیغات در این کنگره فعالیت می کند، بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع کنگره و همچنین معرفی بیش از پیش شخصیت بی بی، از همه رسانه های استان اعم از مکتوب و مجازی و حتی رسانه های استان های همجوار درخواست دارم جهت پوشش خبری مناسب همکاری لازم را داشته باشند.

چرومی از برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی در جوار حرم بی بی حکیمه (سلام الله علیها) خبر داد و افزود: مسابقات کتبی در روز اختتامیه کنگره برگزار و به 40 نفر به قید قرئه هدایایی تقدیم می شود.

وی از تهیه و توزیع ویژه نامه های بی بی حکیمه (سلام الله علیها) خبر داد و گفت: توزیع بسته های فرهنگی از دیگر مواردی است که این اداره کل در روز برگزاری و اختتامیه کنگره ملی مدنظر دارد.

پایان پیام/

کد خبر 412882

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha