ایجاد وحدت نظر و عمل در سیاسیت های اجرایی از اهداف پلیس

خبرگزاری شبستان: فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: ایجاد وحدت نظر و عمل در سیاست های اجرایی از اهداف مهم پلیس در استان مرکزی است.

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی با اشاره به اهمیت تعامل و همکاری و وحدت نظر در بین دستگاه ها و افراد در استان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: پلیس استان مرکزی به منظور وحدت نظر و عمل در سیاست های اجرایی و تحقق منویات مقام معظم رهبری سعی در تعامل و همراهی بین دستگاه های مختلف کرده است.


وی با اشاره به اینکه پلیس با تحلیل اهداف، اولویت ها و اصول و راهبردها به طور منسجم و هم افزا و با عزمی جمعی و به دور از نگاه بخشی با استفاده از ظرفیت ها و تعاملات استانی به نگهداری نظم و امنیت عمومی گام بردارد، ادامه داد: ایجاد نظم عمومی راهی برای سلامت و سعادت جامعه است.


سردار ملکی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همت پلیس در راستای بستر سازی منویات مقام معظم رهبری است، ادامه داد: با نام گذاری سال 93 به نام "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" همه دستگاه ها و افراد باید در راستای زمینه سازی برای تحقق این شعار تلاش کنند.


این مقام ارشد انتظامی اصلی ترین شاخص و ثمره توسعه اجتماعی را نظم و امنیت پایدار دانست و بیان کرد: نیروی انتظامی در راهبردهای خود سعی بر نهادینه کردن این مهم در ساختار اجتماعی دارد.


فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: بستر سازی اقتصادی و طرح ریزی پلیس در این حوزه را ضروری دانست.


وی بیان کرد: نیروی انتظامی استان مرکزی با الهام از تدابیر رهبری و بر اساس سیاست ها و برنامه های ابلاغی، بسترسازی اقتصادی را با مبارزه قاطع با مخلان اقتصادی در دستور کار خود قرار داده و دستاوردهای بسیار مهمی نیز در این حوزه به دست آورده است.


این مقام مسئول در ادامه به تقویت واحدهای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ارتقای توانمندی تخصصی کارکنان شاغل در این حوزه اشاره کرد و گفت: این ها از جمله اقداماتی است که از شروع سال دنبال شده و با استاندارد سازی روش های عملیاتی و روزآمد ساختن قابلیت های کمی و کیفی اثربخشی مهمی در عملیات های انتظامی صورت گرفته است.


پایان پیام/
 

کد خبر 369769

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha