یادوره شهید چمران و شهدای هفتم تیر در اراک برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر و یادواره شهید چمران هفتم تیر ماه جاری در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) استاندار مرکزی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام عباس هاشمی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی(28 خرداد)در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای هفتم تیر و یادواره شهید چمران که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و معرفی آن بزرگمردان به نسل جوان ضروری است.


وی با اشاره به اینکه جبران خون پاک و مطهر شهدا و از خودگذشتگی آنان با برگزاری برنامه و یادوراه امکانپذیر نیست، افزود: اما این برنامه ها راهی برای تقدیر از این بزرگ مردان و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه عدالت و امنیت کشور حاصل ایثار و از خود گذشتگی شهدا است، گفت: نسل جوان ایران اسلامی باید با این فرهنگ متعالی آشنا شوند.


حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: برگزاری همایش ها و یادواره های راهی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگری و از خود گذشتگی جانبازان و استمرار این فرهنگ در جامعه است.


وی با اشاره به اینکه بزرگداشت شهدای هفتم تیر و یاداره شهید چمران در روز هفتم تیر ماه سال جاری با حضور خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، اشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان برگزار می شود، گفت: تقدیر از خانواده شهدا، توزیع بسته های فرهنگی، پخش کلیپ شهید چمران و سخنرانی از برنامه های این همایش است.


گفتنی است در این مراسم هر یک از دستگاه های عضو نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با برگزاری هر چه با شکوهتر این برنامه ارایه دادند و مقرر شد هر یک از دستگاه ها به اندازه توان در راستای فضا سازی، تبلیغات و آمادسازی مراسم به فعالیت بپردازند.


پایان پیام/

کد خبر 377586

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha