تاکید برنهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در جامعه

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری استان مرکزی بر نهادینه کردن فرهنگ ورزشی و ورزش همگانی در بین افرا جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، شکرالله حسن بیکی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری استان مرکزی (19 مرداد)در نشست شورای ورزش همگانی و تفریحی استان مرکزی ضمن تاکید بر نهادینه کردن ورزش همگانی در جامعه گفت: ورزش باید در بین افراد جامعه نهادینه شود و همگان به این فرهنگ روی بیاورند.


وی افزود: ورزش سلامت جسمی و روحی انسان را به دنبال دارد و فرهنگ ورزش همگانی باید در بین آحاد جامعه به خصوص بانوان نهادینه شود.


حسن بیگی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی باید در زمینه توسعه ورزش همگانی بانوان همکاری کنند، ادامه داد: ترویج این فرهنگ در جامعه نیازمند مشارکت و همکاری همگانی است.
 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری استان مرکزی با اشاره به اهمیت نقش بانوان در جامعه، گفت: نهادینه شدن ورزش همگانی در بین بانوان علاوه بر اینکه سلامتی، نشاط، شادمانی را در جامعه به دنبال دارد سبب گذراندن اوقات فراغت بانوان و توسعه تعاملات اجتماعی می شود.


این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به توسعه و ترویج فرهنگ ورزشی در بین کارکنان دولت نیز اشاره کرد و گفت: این امر سبب شادی و نشاط در بین افراد و انجام هر چه بهتر کارها و فعالیت های روزانه و بازدهی بیشتر می شود.

 

حسن بیگی با بیان اینکه مدیران و مسوولان دستگاه های دولتی و خصوصی باید دقایقی را در ساعات اولیه روز به ورزش اختصاص دهند، ادامه داد: این امر سبب سرحال شدن کارکنان و داشتن محل کاری با نشاط برای آنان می شود.


وی همچنین به نقش رسانه ها در این خصوص اشاره کرد و گفت: رسانه ها نیز می توانند با آگاهی بخش به افراد جامعه در خصوص ورزش آنان را به انجام فعالیت های ورزشی وادار کنند.
 

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: ورزش همگانی نشاط و شادابی را در جامعه افزایش داده و سبب جلوگیری از بیماری و کسالت می شود که در این راستا باید برنامه ورزش همگانی همواره در استان انجام شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 392087

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha