کنگره ملی بی ‌بی حکیمه (س) مهم ‌ترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد برگزاری کنگره ملی بی ‌بی حکیمه خاتون (س) را مهم ‌ترین رویداد فرهنگی استان عنوان و افزود:حیثیت و امتیاز استان در گرو برگزاری مطلوب این کنگره ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیدعلی صالح موسوی اعظم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد امروز (27 مرداد) در نشست برنامه ‌ریزی کنگره ملی بی ‎بی حکیمه خاتون (سلام الله علیها) به معرفی حرم مطهر بی ‌بی حکیمه خاتون (س) به عنوان چهارمین حرم اهل بیت (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: کنگره ملی حضرت بی ‌بی حکیمه خاتون (س) در دو روز متوالی 16 و 17 مهرماه برگزار می شود.

موسوی اعظم افزود: افتتاحیه کنگره ملی بی‎ بی حکیمه (س) 16 مهرماه در گچساران و روز بعد به ‌عنوان روز اختتامیه در جوار حرم مطهر برگزار می شود.

وی به جایگاه و منزلت والای حضرت بی ‎بی حکیمه خاتون (س) اشاره و بیان داشت: با توجه به انتصابی که حضرت بی ‌بی حکیمه خاتون (سلام الله علیها) به باب ‌الحوائج دارند و حرمت والای این بانوی مکرمه، همه مسئولان باید با همتی مضاعف در راستای برگزاری این کنگره در خور شان ایشان تلاش کنند.

این مسئول فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برگزاری کنگره ملی بی ‌بی حکیمه خاتون (س) را مهم ‌ترین رویداد فرهنگی استان عنوان کرد و گفت: حیثیت، شرف و امتیاز استان در گرو برگزاری هرچه بهتر کنگره ملی بی ‌بی حکیمه خاتون(سلام الله علیها) است.

موسوی اعظم خاطرنشان کرد: کمیته ‎های پنج ‎گانه اجرایی باید با جدیت هرچه بیشتر مقدمات برگزاری این کنگره را فراهم کنند،

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مطلوب این کنگره علاوه‎ بر تبیین شخصیت حضرت بی ‌بی حکیمه (س) و معرفی حرم این بانوی بزرگوار به عنوان حرم چهارم اهل بیت، در معرفی استان و حتی بحث اقتصاد استان نیز تاثیرگذار است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری برنامه حرم تا حرم از بقعه متبرکه امامزاده جعفر (غ) تا بی بی حکیمه (س) در دهه ولایت خبر داد.

پایان پیام/

کد خبر 394633

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha