نمایشگاه عکس و پوسترخرمشهر در ساوه

خبرگزاری شبستان: نمایشگاه عکس و پوستر خرمشهر به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر وروزمقاومت، ایثار و پیروزی در ساوه گشایش یافت.

حسین محمودی فر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات فتح المبین، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت امری ضروری است که بادی این مهم به هر شکل ممکن انجام شود.


وی با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه نیز راهی برای ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است، افزود: نمایشگاه عکس و پوستر خرمشهر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه همزمان با سالروز آزادی خرمشهر از سوم خرداد به مدت 6 روز درفرهنگسرای ارشاد این شهرستان دایر است.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه ادامه داد: آزادی خرمشهر نمادی از ایثار، فداکاری و شجاعت رزمندگان اسلام در دفاع از کیان اسلامی و سرزمین ایران و به عنوان نقطه عطفی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده است.


محمودی فر گفت: نسل جوان جامعه اسلامی باید با رشادت ها و از خود گذشتگی بزرگ مردانی که از جان خود برای استقلال و آزادی این مرزو بوم گذشته بیشتر آشنا شوند.


وی حرکت در مسیر شهدا و امام شهدا را سبب سعادت جامعه دانست و بیان کرد: خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرده است و این نظام برای همیشه تاریخ زنده و پویا است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه در پایان گفت: در این نمایشگاه 33 تابلو و 17 پوستر از شهدا و آزادی خرمشهر به نمایش در آمده و این نمایشگاه هر روز برای بازدید عموم دایر است.


پایان پیام/

کد خبر 370535

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha