جشن ستارگان با حضور دانش آموزان ابتدایی در اراک برگزار شد

خبرگزاری شبستان: جشن ستارگان ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی ناحیه دو اراک امروز (24 خرداد) در کانون فرهنگی تربیتی امام علی(ع) اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، در این جشن از 50 نفر از دانش آموزان برتر شرکت کننده در جشنواره ها و مسابقات برگزار شده در طول سال تحصیلی با اهدا لوح و هدایای تقدیر شد.


ابوالفضل بادرستانی، رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو اراک، در این مراسم ضمن تقدیر از شرکت دانش آموزن در جشنواره جابربن حیان، مسابقات خط تحریی و طراحی پیک نوروزی، گفت: شما دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستید و باید از هم اکنون در برنامه های مختلف مشارکت و فعالیت داشته باشید.


وی مشارکت دانش آموزان در اینگونه برنامه ها را راهی برای حضور فعال در عرصه های مختلف در آینده دانست و افزود: این برنامه ها تمرین و آمادگی برای حضور دانش آموزان در برنامه های کلان جامعه است.

 

بادرستانی با اشاره به اینکه تحصیل علوم و دانش، تهذیب نفس و ورزش و تندرستی از امور مهم و چشم انداز ملی ما هستند، ادامه داد: دانش آموزان باید در این راستا کوشا باشند چرا که توجه به این امور از تاکیدات مقام معظم رهبری است.


در ادامه این مراسم راحمه رجایی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه آموزش از دوران کودکی تاثیر بسیاری دارد، افزود: دانش آموزان باید از دوران ابتدایی در فعالیت های گروهی و جمعی شرکت داشته باشند.


وی ادامه داد: دانش آموزان امروز آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید با تلاش و کوشش خود آینده ای درخشان را برای این مرز و بوم رقم بزنند.


پایان پیام/

کد خبر 376127

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha