بقاع استان مرکزی میزبان جشن های شعبانیه

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: بقاع متبرکه استان مرکزی میزبان مردم استان در جشن های شعبانیه هستند.

حجت الاسلام اصغر سلطانی، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک شعبان و میلاد با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد (ع) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: بقاع متبرکه استان مرکزی در این ایام نورانی میزبان عاشقان و شیفتگان اهل بیت(ع) هستند.


وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های اعیاد شعبانیه در سی بقعه شاخص استان مرکزی برگزار می شود، ادامه داد: علاوه بر این در دیگر بقاع نیز برنامه های آذین بندی و جشن برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام سلطانی افزود: برگزاری مراسم سخنرانی با حضور سخنرانان برجسته استانی و کشوری در بقاع شاخص استان، مولودی خوانی و برگزاری مسابقات فرهنگی از دیگر برنامه های جشن های شعبانیه است.


معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: اهداء جوایز به همنامان امام حسین(ع) حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) از دیگر برنامه های این ایام است.


وی بقاع متبرکه را مکانی مناسب برای برگزاری برنامه های فرهنگی و جشن میلاد ائمه دانست و ادامه داد: در این ایام مردم مومن و عاشقان و دوستداران اهل بیت(ع) با حضور در بارگاه مطهر امامزادگان، عشق و ارادت خالصانه خود را به ایشان ابراز می دارند.


پایان پیام/

کد خبر 372188

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha