حمایت از مقالات با موضوعات اجتماعی توسط نیروی انتظامی

خبرگزاری شبستان: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از حمایت نیروی انتظامی استان مرکزی از مقالات با موضوعات انتظامی _ اجتماعی خبر داد.

سرهنگ سید احمد خسروی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به حمایت این نهاد از تهیه و تدوین مقاله با موضوعات انتظامی و اجتماعی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات معاونت اجتماعی ناجا در سال جاری اقدام به جمع آوری، چاپ و انتشار مقالات و یادداشت های مرتبط با مسائل انتظامی – اجتماعی کرده است.


وی با بیان اینکه همکاران پایور، قراردادی، وظیفه، خبرنگاران رسانه ها، کارشناسان، دانشجویان و اساتید دانشگاه های استان مرکزی می توانند در این طرح شرکت کنند، افزود: شرکت کنندگان باید مقالات اجتماعی خود را با موضوعات انتظامی – اجتماعی به معاونت اجتماعی نیروی انتظامی این استان ارسال کنند. 
 

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی عفاف و حجاب، پیشگیری از وقوع جرایم، پلیس و پیش بینی اجتماعی، مدیریت جهادی، جرایم و ناهنجاری های اجتماعی، جرایم خشن، علل و عوامل پیامد های آن، مواد مخدر ، ریشه ها و راهکارها، موضوعات مرتبط استانی و موضوعاتی که در کمیسیون اطلاع رسانی استان مورد تایید قرار می گیرند را موضوعات مقالات دانست.


سرهنگ خسروی افزود: به آثاری که قابلیت انتشار در رسانه های برون سازمانی را داشته باشند حق تالیف پرداخت می شود.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 381027

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha