کانون های فرهنگی هنری مساجد با مسائل روز جامعه هم گام باشند

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت:کانون های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن وظیفه خطیری دارند و بایستی با مسائل روز هم گام شوند.

سید رمضان شجاعی کیاسری، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی امروز(11آذر) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان خاطرنشان کرد:یکی از مهمترین احتیاجات مردم جامعه با توجه به پیش آمدهای وضعیت کنونی کشور مجهز شدن مساجد و بالارفتن سطح علمی و آگاهی مردم نسبت به اوضاع کشور و کشورهای دیگر است.

 

وی با بیان اینکه مذاکرات اخیر منجر به رویدادهای نسبتا خوشایندی شد، اعلام کرد: ما نباید با اتکا بر این مهم از بسیاری از عقاید و پایبندی های نظام غافل شویم.

 

شجاعی در ادامه با بیان اینکه ایران کشوری قدرتمند و استوار نسبت به مسائل نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف دینی و مذهبی است، خواستار شد: مسئولان بیش از پیش به احقاق اهداف نظام و ائمه اطهار(ع) بپردازند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مساجد ما از صدر اسلام تا کنون نقش حیاتی را در جوامع مذهبی و بشری ایفا کرده اند، اذعان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد در حال حاضر با توجه به هجمه فرهنگی دشمن برای ضربه زدن به اعتقادات جوانان وظیفه خطیری را به دوش می کشند و بایستی با مسائل روز فرهنگی، اجتماعی، هنری و سیاسی هم گام شوند.

 

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن از مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد هراس و واهمه مضاعفی دارند، خاطرنشان کرد: به لطف و عنایت همین مساجد توانستیم به صعود برسیم و هر روز شاهد پیشرفت ایران اسلامی در جوامع بین المللی باشیم.

 

شجاعی تاکید کرد: فرهنگ اسلامی ایران بسیار غنی و حساب شده است و نباید اجازه دهیم تا فرهنگ غرب و دشمنان راه نفوذی پیدا کنند و همچنان باید بر اعتقادات و ارزش های اسلامی و دینی پیامبران سعه صدر بگذاریم.

 

وی در پایان اظهار کرد: مجلس تدابیر ارزشمندی را در راستای پیشبرد اهداف و بروز رسانی مساجد اندیشیده است که در آینده ای نزدیک محقق می شود.


پایان پیام/

کد خبر 319037

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha